Habere Haber

Doğru İddialı Dürüst HABER

Son Dakikalar

3/09/2009

Dosyacı Kemal'in Dosyası

Gönderen: Mert Aydoğan


Sonunda onunda dosyasını biri açtı. Hep düşünüyordum bu adam milletin dosyalarını ortaya çıkartıyor, tartışıyor sonra bir baktık meğer bunlar belediye başkanlığı için dürüstlük propagandasıymış.
Dedim iyi hoş yeni biri tanıyalım ama aklımdan geçen hep milletin dosyalarını açan adamın dosyasını kimse açamıyor mu??? Gerçekten bu adam bu kadar temiz mi???
Reklam panolarında bu sabah bu kitaba rastladım, içeriğine göz atıcak vaktim yoktu ama dedimki en sonunda seninde dosyanı açtılar ve pano'nun en başında geçen maddeyi okuduğumda bile beni cidden rahatsız etti.
Yani aslında kim dürüstüm diye geçinirse geçinsin bu piyasada kimse sütten çıkmış ak kaşık değil bunu bir kez daha gördük.

BÇG raporlarının geri kalan kısımlarına BURDAN ulaşabilirsiniz.

0 Yorum:

Yorum Gönder